Första kasten

Har haft en bra helg, vilket man förtjänar efter en tuff vecka på posten. I fredags var vi ett gäng hemma hos Mange. Jag, Markus, Emil, Svante och Mange drog sen till etage, vilket var första gången på ett halvår ungefär. Ångestladdad comeback... Var en riktigt rolig kväll iaf, synd bara att Mange åker tillbaks till Barca med det samma. Sov hos Anton L. I lördags var det mini-jul, med lika mycket julmat som en vanlig jul, hos moster Mona i Gbo. 

Igår hade jag en heldag med ambassasdeuren som krånglade, sprätte iväg en centrifugalvikt. Spolade på min nya power pro 0.32 som ska hålla för varenda skatbo och storgädda till våren! Jag och Anton drog till badplatsen i Bergsgården och gjorde årets första kast. Inget hugg, men kul att få svinga igen lite. 

Till kvällen rensade jag ut en hel del drag som ska säljas på tradera. Om ni vill köpa kan ni hinna före och skriva en kommentar. Har mycket att bli av med som bara ligger och tar plats. Förhoppningsvis kan pengarna jag får in finansiera en del på ett flugspö kanske, eller några nya drag. 

Slipade ner skeden på en av mina Westins Jättar så att den blev grundgående, hoppas på leverans på vårgäddan. Plockade även fram några gamla burkar hobbyfärg och målade lite på den. Har inte fått något hittills på den, så med lite extra snygga nya motiv kan det bara bli bättre!! 

Hoppas kunna komma ut på premiärtur i båten på onsdag med Simon och Anton! Varpans vattenränna breder ut många många meter per dag. 

På lördag bär det av till fjällen! Ska läsa på om taktiker, tänkte nämligen lura upp gammelrödingen.


Ommålad westins, tyck vad ni vill haha

Min ommålade westins, lägg märke till den nedslipade skeden.

Dragen som ska säljas.
DESSA ÄR TILL SALU! Skriv en kommentar om ni är intresserade

Vänster rad uppifrån: 
Rapala Jointed 8 cm
Rapala x-rap 8 cm
Rapala shad rap jointed 4 cm
Salmo Hornet 5 cm
Strike pro Flex
Strike pro Flex
Rapala shad rap
Rapala original
Rapala x-rap 8 cm
Lottospinnare

Höger rad uppifrån:
Super shad rap, fiske för alla-färg, begränsad upplaga. pimpad av mig hehe
Westins Jätte 17 cm
Westins Jätte 17 cm, ledad
Westins Jätte 17 cm
Rapala x-rap 12 cm
Rapala x-rap jointed, 16 cm
Swim Whizz kopia
Swim Whizz kopia
Savagear 4-play, 13 cm, självlysande

Alla så gott som nya



Andra sidan av min Westins, 23 cm


Skitfiske på er he ho

Kommentarer
Postat av: Keyvan

Jag är intresserad, skicka ett mail.



Mvh

2011-05-29 @ 20:24:30
Postat av: Gustaf

Hej!

Är intresserad av dina rapala x-rap jointed 16cm och rapala xrap 12 cm. Maila mig om du har kvar dem, annars vilka har du kvar?



Mvh

Gustaf

2012-03-05 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0