Fortfarande i Prag

Hej
Jag uppdaterar nu fran min sista dag i Prag. Det ar delvis molnigt men hyfsat varmt. 

Jessica akte hem igar kvall, var sorgligt att saga hej da efter bara nagra dagar. Men jag vill fortsatta och har mycket att se fram emot under den sista manaden av min tripp. Under helgen gick vi runt pa gator och torg. Vi var i nagra parker, at nice mat, drack nagra ol och kollade in doda manniskokroppar/kroppsdelar pa utstallningen ''The Body". Var en jakligt bra helg och var skont med ett ordentligt stopp efter nagra tuffare dagar. 

Nu kanns det bra att imorgon rulla vidare igen. Har hittat en hel del folk att sova hos, sen nagon natt i talt antagligen. Det kommer nog ga bra, hoppas hitta bra kartor i Tyskland dar jag ar i overmorgon. 


Nils


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul med alla bilder!!! Helgen verkar ha varit härlig, ha en fortsatt bra tur.

2012-05-07 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0