Dags for bilder!

Laddar upp lite bilder fran den senaste veckan, fran Bulgarien mest. 


Lagade lite "svensk" mat till dom. Potatis, turkiska kottbullar och nagon tžatsiki. Lingonsylt var svart att hitta...
Fick en show balana, tror jag. Han var skicklig. Sista kvallen i Turkiet
Kenan foljde med mig till Bulgariska gransen. 


Bulgariska falt
Bulgarisk javla skitlera overallt! Vagen upp till stallet jag sov i talt, hjulen fulla ocksa..
Forsta taltnatten
Vackra vagar, ibland!
Motte en fiskare i en by i bergen, dalig fiskelycka denna dag.
Den har killen hade inte heller nagon vidare fiskelycka...

Pa en bro i bergen
Pa vag till Serbien, langa nedforsbackar.
Jag och Vladin pa krog i Pirot, Serbien. Blev ganska manga ol...

Serbisk krog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0