Nu börjar äventyret!

Hej alla tusentals, flitiga läsare! 

Nu har jag äntligen tagit det första steget i det som skall komma att bli bloggen ni vill läsa om fisketurer, nya prylar, tester och vad som händer vid sidan av båten och sjön. 

Har hittils i år bara varit ute på en gäddtur, resulterade i 2 gäddor på dryga 18 angeldon, JÄVLA dåligt... 

Lite fina jerkar har inhandlats, trots att jag inte ens har ett jerkspö än, dragtokig som jag är! 

Om lite mer än en vecka bär det av mot fjällen, till min tjej Jessicas stuga för vinterliv + mycket vinterfiske. Hoppas få kunna dra mina första harrar och rödingar på pimpel. 

Kom hem från resan på 5 månader för 2 veckor sen, har alltså inte blivit så mycket fiske sen dess. Fångar brev på Posten istället och ser fram emot islossningen och fiskesäsongen 2011, drömmarnas säsong. 

Mycket har hänt de senaste året, de största nyheterna var väl några storgäddor ( ingen över 10+ än) och att mange började fiska... Tog oskulden på röding och harr också. Blev en del flugfiske i fjällen också. 

Ja ja, nu ska det här röriga första inlägget avslutas. Här får ni någon bild från anglingen den 26/3 på Varpan.


Svinga lungt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0