Fina dagar

Hej!
Har haft nagra valdigt bra dagar har i Aarhus. Vi har gjort en massa saker tillsammans. Vadret har varit helt vildt, som man sager i Danmark, 25-30 grader och klarbla himmel. Igar kvall gjorde jag lasange till tjejerna som blev valdigt god. Vi at hemma hos Line, sen gick vi ut pa byn och kollade pa lite olika saker. Gick upp pa taket av tva byggnader. Sen akte jag och Anne-Sophie till Odder, staden dar hon bor. Jag fick precis in cykeln i bilen. Ar skont att aka bil faktiskt haha.
Imorse gick jag upp 03.45 for att ata frukost och cykla de 9 km till havet med ryggsacken packad av fiskesaker och matsack. Kom fram till havet 5 minuter innan den forsta strimman av sol nadde over horisonten. Havet var spegelblankt och man horde inget annat an faglar. Jag fiskade ca 4 h utan resultat... Tror havsoringen inte gillar det soliga vadret lika mycket som oss manniskor. Kom hem kl 8 och la mig och sov nagra timmar till. Trots att det inte blev nagon fisk var turen lyckad.
Ikvall blir det olbowling och picnic i en stor park. Sen ska vi ut och ga pa byn i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0