Fullt upp

Hej!
Ska nu uppdatera bloggen som har fatt lida lite pga alla de saker vi gjort har i Danmark. Jag har varit har lite langre i en vecka nu vilket har varit valdigt skont, men ocksa lite markligt. Jag ar ju sa van att cykla for det mesta.  ut
Tiden med danskorna har varit dejlig! Vi har gjort massor av saker tillsammans vilket har varit valdigt kul. Jag har fiskat 10h utan napp, danskar fiskar for mycket. Jag och Anne-Sophie var pa karneval i Aalborg lor-son och var utkladda och traffade hennes vanner. Vi har hangt i parker i vadret som har varit det basta pa hela resan. Grillat tillsammans med deras vanner. Vi har druckit cocktails och en del ol. Igar var vi pa tivoli och akte ett akta fritt fall dar man foll helt fritt utan att sitta fast fran 50 meter upp i luften under nagra sekunder ned i ett stort nat, ca 15-20 meter hogt. Det var nog det laskigaste jag gjort! Vi akte berg och dalbanor och korde en del lugnare grejer. Vi har akt runt mycket och varit pa olika stallen. Sen avslutade vi gardagen med ett aventyrscenter dar Simon, Lines karesta, arbetar.
Pa torsdag cyklar jag vidare norrut. Ska ha en natt tills Fredrikshavn dar jag hoppar pa baten till Goteborg. Hoppas hitta en sovplats dar tills pa sondag da jag cyklar mot Falkoping for att mota jessica!!! Langtar tills dess, den danska vinden skrammer mig lite.
Nils

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej på dej!

Hoppas den danska vinden är på din sida och för dig mot Fredrikshavn med rask fart.

Vi börjar längta efter dig härhemma, så ta med dig lite värme och kom hem nån gång. Förra veckans värme har tyvärr försvunnit härifrån. Solen skiner men det är inte mer än 10-12 grader.

Kramar från ett äppelblommande G-bo.

2012-05-29 @ 13:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0