Hamburg

Hej pa er!!!

Jag har inte uppdaterat har sa ofta nu pa sistande pga att jag haft manga natter i talt langst Elbe. Men nu har jag kommit fram till Hamburg och tagit in pa hostel har!

Mina senaste dagar har varit valdigt harliga pa manga satt. Naturen har emellanat varit helt fantastisk!! De sma cykelvagarna har slingrat sig langst floden och jag har insett nu hur mycket bilarna stressar upp mig. Jag har njutit ordentligt av cyklingen, forutom idag. Idag var det regn och en jakligt stark vind som drog in fran vast, dit jag skulle.

Kom tillslut fram hit och hittade fort ett hostel med mycket manniskor. Det kanns bra. Jag ska nu vila har i morgon och kolla runt i stan, ska tydligen vara fint.


Som sagt har jag sovit i talt flesta senaste natterna. Bland annat pa en liten camping med 5 husvagnar dar jag hangde med tyskarna hela kvallen. Vi gjorde en stor eld och drack ol. De varnade for tvattbjornarna som stjal maten pa natterna, sa min matsack knot jag upp i ett rep, de prasslade och lat hogt pa natten.

Igar natt sov jag hos en tant, 80 ar. Hon hade bott i Sverige pa 50-talet och kunde lite svenska. Det kallas Bed and Bike och ar privatpersoner som later folk sova hemma hos dom, mot betalning, langst Elbe-route.

Nu ser jag mycket fram emot att komma till Line & Anne-Sophie pa sondag eller mandag. Da ska det fiskas och slappas!!

Nils


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0