Vila

Haft en skon dag i Hamburg. Lag i sangen tills kl 2 ungefar, mina ben behover verkligen vila. Jag tror vattnet har spokat till det for min mage ocksa. Gatt runt och kollat pa stan idag, fin stad.

Har pa hostelet har jag hittat lite folk att umgas med. Bor i ett rum med 10 baddar, bra satt att traffa andra. Det ar fullt med skolklasser har som gor en sista klassresa. Ikvall tankte jag kolla pa hockey nagonstans, sen rullar jag vidare imorgon. Men min kropp kanns fortfarande ganska slut. En forkyldning har jag dragit pa mig i det kalla vadret dessutom.

Langtar valdigt mycket tills jag kommer till Aarhus nu och far langre vila med en del fiske forhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0